Jana Kejvalová a Aleš Zrak - fotky z našich cest, akcí a událostí. Aneb co všechno zvládá jedna dvojice programátorů :)

Už delší dobu připravovaný a plánovaný výlet s Tuleněma. Vydali jsme se po krásách Ústí nad Labem, prohlídli si v zoo detailně tuleně a zakončili den vyjížďkou na Větruši (někteří s velkým vypětím všech sil ;) ), kde jsme si prošli přírodní a zrcadlový labyrint :) Večer strávený v penzionu Teri, malá oslava, že jsme spolu už půl roku :)
Druhý den jsme byli v Děčíně na zámku a odpoledne a večer strávili v bazéně a saunách v Bad Schandau.
  • 7.10.2012
Další z našich výletů do Zoo. Tentokrát byl hlavním bodem tapír jihoamerický, který se narodil 19. května. Jmenuje se Toby a my ho přistihli, jak se válí ve výběhu s maminkou :) Aby to nebylo líto tapíru čabrakovskému, šli jsme se k němu podívat také :)
Kategorie: zvířata
  • 5.6.2015
Fotky od Jany s Básníkem, Evči s Ondrou a také několik "selfíček" od účastníků. Fotky jsou seřazené jak šly po sobě, takže jsou tam občas různé přeskoky.
Kategorie: události
  • říjen 2016
Jeden krásný červnový den jsme si s Janičkou udělali výlet na kole ze Středokluk přes Lidice, ZOO Zájezd, Budeč, Okoř a Číčovice .. asi 30 km. Před odjezdem jsme byli ještě koupit Janičce helmu, láhev na pití a držák na tu lahev. Sranda byla, že Janičce jsme sice koupili helmu, aby nejela celý den bez ní, ale já tu svojí nechal doma :D
  • 17.6.2012
Jednodenní výlet s Tuleněma do Bedřichova. Parkovali jsme u Královky a jeli zvlášť -Tuleni svou trasu a my naši trasu. Počasí bylo fajn a my dali zatím asi nejdelší trasu, přes 20 km.
Kategorie: cestování
  • 7.3.2015
Další zastávka na Rokytce, opět převážně jen dokumentuji, co Bá snihl přes den. Já mu totiž přinesla jen oběd, a pak si ho vyzvedla až večer. Musela jsem dělat věci do školy. Ale opět s tím krásně pohnul :)
  • 28.10.2012
Začátkem června jsme s Janinkou strávili překrásný víkend v okolí Ústí nad Labem a Třebušína. Jednu noc jsme strávili venku v autě. První den jsme si dali okruh kolem hradu Střekova, podívali jsme se na zdymadla, kde jsme měli štěstí a zrovna plula loď. Druhý den jsme absolvovali okruh kolem Třebušína - hrady Panna a Kalich a štít Trojhora. Na každém vrcholku jsme chvíli překládali pro Filipa dokument o kráse Filipín :) Potkali jsme taky mladého datlíka a jeho rodiče a dva otakárky. Nádherný víkend s nádherným počasím v nádherném kraji ... co víc si přát :)
  • 1.6.2014
Po návratu Janičky z Ameriky jsme si konečně mohli vyrazit užít českého léta do Českého ráje, což se sice povedlo tak napůl, páč byla dost zima, ale i tak jsme si to pořádně užili :)
Kategorie: krajinapříroda
  • červenec 2012
Vánoční výprava střediska 5. květen Radotín na chatu Seleška u Jablonného v Podještědí. Vozil jsem dětem batohy na chatu a z chaty, cesta byla velice dobrodružná :) Janinka přijela půlnočním autobusem a já jí jel naproti do Liberce. Fotek máme jen pár ze sobotně večerního výletu na nedaleký vrch Sokol.
Kategorie: krajinalidé
  • 7.12.2013
Dopoledne Vánoce v Hořanské u táty, a odpoledne u mamky.
  • 25.12.2014
Štědrý večer již tradičně na Slivenci. Cestou tam jsme si udělali krátkou procházku centrem Prahy a stavili se u kostelíka na Zlíchově.
  • 24.12.2014
Přestože to nejdřív tak moc nevypadalo, stihli jsme do Vánoc byt dát do relativně použitelného stavu, a tak jsem mohl den před Štědrým večerem Janinku trošku překvapit vlastníma "malýma Vánocema" :)
  • 23.12.2014
A Vánoce dotřetice! Opět na Žižkově a v počtu dvanácti lidí.
  • 25.12.2013
Den před Vánoci jsme slavili u táty. Pozdní oběd byl ve znamení smaženého sýru s bramborami a mrkvovým salátem. Po rozbalování dárků jsme si našli i čas na hraní her.
  • 23.12.2013
Letos v hodně slabé sestavě - máma, Filip a my dva. Večer byl pěkný: večeře, rozbalování dárků, kytara a před spaním film na promítačce :)
  • 24.12.2013
Letos na Vánoce jsme s Janinkou chtěli být spolu, takže jsme přejížděli z rodiny do rodiny a vlastně tak měli Vánoce 3x. Komentujeme oba :)
  • 25.12.2012
Letos na Vánoce jsme s Janinkou chtěli být spolu, takže jsme přejížděli z rodiny do rodiny a vlastně tak měli Vánoce 3x. Komentuje Janinka :)
  • 24.12.2012
Letos na Vánoce jsme s Janinkou chtěli být spolu, takže jsme přejížděli z rodiny do rodiny a vlastně tak měli Vánoce 3x. Komentuje Básník :)
  • 24.12.2012
Aneb jak jsme si udělali pěkný večer :)
  • 14.2.2015
V pátek 13.6.2014 si své ano řekli naši Tuleňové - bratr Filip a jeho (teď už manželka) Aneta. Moc krásný obřad a následná hostina a oslava se konaly v areálu hotelu Daliborka v Praze na Lhotce. Prostředí bylo skvělé, jídlo a lidé rovněž, prostě není co vytknout :) Snad jen to, že Janinka chytla od nevěsty kytku ... mno .. naštěstí má přímo od ní vyjednanou úlevu - na vdavky má lhůtu 10 let :D
Na noc jsme jeli s našima autem na Slivenec a ráno jsme se vrátili pro naše auto a rovnou odvezli novomanžele domů i se spoustou darů a věcí .. sotva se to všechno vešlo do auta :)
Kategorie: domaudálosti
  • 14.6.2014
Janinka se letos zúčastnila tříkrálového pochodu, já jsem tam byl s ní ji trochu vyfotit, což se nakonec ukázalo vzhledem k množství lidu jako téměř nemožné, tak mám aspoň hromadu fotek Verči, která šla v čele jako Hvězda a Honzy, který dělal jednoho z králů - Melichara.
Kategorie: kulturalidéoslavy
  • 5.1.2013
Naše třetí výročí jsme strávili v Teplicích nad Bečvou v penzionu Ostravanka. Navštívili jsme Hranickou propast, hrad Helfštýn, Zbrašovské aragonitové jeskyně a Mladečské jeskyně. Krásně strávený prodloužený víkend :)
  • duben 2015
Zimní počasí, a chvilka volna ve zkouškovém nám poskytla kráský odpočinkový dvoudenní výlet do Německa, do Tropical Islands. Venku -8°C a my chodili v letním. Ve všední dny je tu méně lidí, tak jsme ráno a večer byli v moři jediní. Druhý den jsme přidali k plavání a saunění i tobogány, které jsme také chvilku měli jen pro sebe. Odjezd naplánován na osmou, a tak jsme v 22:30 už byli venku :D
Kategorie: cestovánízábava
  • 23.1.2013
Zářijový výlet do pískovcových skal, okolí Komáří vížky a jízda lanovkou :)
  • 28.9.2014

21. května 2012

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)