Jana Kejvalová a Aleš Zrak - fotky z našich cest, akcí a událostí. Aneb co všechno zvládá jedna dvojice programátorů :)

Něco málo fotek z celkem relaxační výpravy na Abúí chatu.Fotky jsou od Janičky z Hárošem, kterýmžto za ně velice děkujeme ;)
Kategorie: rodina-přátelé
  • 22.4.2012
Nějak nebyl čas na nic, takže jsme moje třicetiny oslavili jen ve dvou doma. Janinka udělala skvělý dort :)
  • 11.6.2015
Muffiny byly všude, ale podařilo se je ukrýt, ač jsme spali hned vedle nich :)

Jelikož jsme neměli mnoho času okolo Alešových třicetin a ani jsme nestihli zorganizovat nějakou přátelskou sešlost, rozhodla jsem se, že ho překvapím o 5 měsíců později. Ve čtvrtek 12.11. to bylo přesně 11 111 dní od Alešova narození. Týden před oním datem jsem obepsala pár lidí, o kterých jsem si myslela, že by je Aleš rád viděl a druhá oslava narozenin byla na světě.

Vše se nakonec vydařilo a všichni pozvaní dorazili :)
  • 12.11.2015
První neděli v únoru mě, Básníka, a mou sestru pozval táta k sobě do bytu na oběd, po kterém jsme vyrazili autem do Kladna. Užili jsme si nespočet jízd v trychtýři, mnohokrát překonali osobní rekord jízdou v červeném tobogánu, který stopovat čas, a pořádně si užili kombinaci horké páry a několika přeplavaných bazénů. Zuzka fungovala spíš jako vrchní fotograf, než účastník akvaparku, ale i ona se občas vířila ve vířivce. Fotek je málo - fotit se nesmělo :D
Kategorie: zábava
  • 3.2.2013
K mým 29. narozeninám mi Janinka připravila překvapení v podobě moc dobrého dortu s ovocem a bílou čokoládou. A jako dáreček jsem dostal několik malých vín od Znovínu a hlavně dvě volné vstupenky do ZOO. Janinka je poklad :)
  • 11.6.2014
Dámská jízda, kde nám děvčatům křenil Básník. Ale řidiče jsme potřebovaly ;)
Víkend strávený na Benecku. Původně měl být běžkovací, ale vzhledem k teplotám jsme se omezili na procházky. Jen Bětka to nemohla vydržet, a brala s sebou Boba. Počasí bylo krásné a i na bobování došlo ;)
Ač se nikomu nechtělo, v neděli jsme museli zpátky do Prahy.
  • březen 2014
Během víkendu, kdy byla Janička na soustředění Fleku, jsem konečně započal s úpravami našeho nového bytu. Vyboural jsem dvě příčky, čímž zanikla spíž a záchod a vznikla suprová předsíňo-kuchyň, toho času obsahující zároveň i funkční záchod, který bude ponechán do zprovoznění nové koupelny:)
  • 5.8.2012
Bylo nádherné slunečné počasí, venku kvetly květiny i stromy, a tak jsme strávili neděli v Zoo :) Do horní části jsme se svezli lanovkou a pozdravili jsme i Sýce Rousné :)
Kategorie: zvířata
  • 19.4.2015
Tak tady snad jednou budeme bydlet. Fotky zachycují stav před rekonstrukcí.
  • 20.6.2012
Ještě tentýž den, co jsme byli v Šárce, jsme nakoupili nějaké věci a hurá opět na Rokytku. Já aspoň zdokumentovala, co tam Básník o víkendu spáchal.
  • 21.10.2012
Jedno ráno, těsně předtím, než jsem vyrazil do práce jsme si na zahradě všimli nějaké nekalé aktivity ...
Že by to byl Sokol? :)
Kategorie: zvířata
  • 6.7.2013
S Janičkou jsme vyrazili na poslední 'cviko' z turistiky. Šlo se z Mořiny a my předčasně kvůli práci skončili ve Svatém Janu, část lidí ještě pokračovala do Berouna. Cestou jsme navštívili židovský hřbitov na Mořině, lomy Amerika, Bubovické vodopády a trošku jsme zahlédli i skanzen Solvayovy lomy. I když nás pak celý den bolely nohy, bylo to fajn ;)

Pro zájemce o lomy na Americe přikládám odkaz: http://www.lomy-amerika.cz/
Tam lze nalézt spoustu fotek a článků i mapy podzemí ;)
  • 17.5.2013
Příjemně strávený den v ZOO. Po delší době jsme se opět viděli s Verčou 1, Verčou 2, Štěpánkou a Honzou. Viděli jsme nový pavilon slonů a hrochů a prošli jsme si Zakázanku.
  • 15.6.2014
Už jsme dlouho nikde nebyli, tak jsem zavelela povinný výlet do Šárky :) Počasí sice nebylo třikrát přívětivé, ale na mysteriózní fotky v matném oparu ideální ;) Prošli jsme si část Šárky a povedlo se nám sejít z cesty tak krásně, že jsme dlouho scházeli po mokrém klouzavém lesním terénu :D Naštěstí po několika set metrech jsme objevili lávku a za ní už i normální cestu :)
Kategorie: krajinapříroda
  • 21.10.2012
Byli jsme se s Janinkou podívat do podzemních tunelů, jak to vypadá, když se razí metro. Průchod kruhovými tunely raženými razícím štítem byl vskutku zajímavý - víc jak 2 lidé vedle sebe většinou neprošli :)
Kategorie: architekturaměsta
  • 19.1.2013
Hodněkrát mi utekl den otevřených dveří, takže jsem si řekl, že tentokrát využiju příležitosti a vyrazím se podívat, jak to vlastně v podzemí vypadá. Janička se mnou nemohla, protože byli se sborem zpívat kdesi u Žďáru, takže jsem musel sám. Trasa vedla z Prašného mostu do Troji, kde ještě bylo možné přejít po právě stavěném Trojském mostě. Potom jsem si byl ještě zvěčnit nedaleký tramvajový most, kterému s dokončováním nového mostu již mnoho dní nezbývá.
  • 28.9.2012
Navštívili jsme den otevřených dvěří tunelu Blanka a nové trasy metra A a celý den zakončili pěknou procházkou v okolí pražského hradu.
Kategorie: události
  • 4.10.2014
V první polovině srpna jsme si s Janičkou dopřáli naši první společnou dovolenou. Vyrazili jsme na Slovensko, kde jsme spolu navštívili mj. termální lázně Podhájska, Slovenský kras, Slovenský ráj, hrad Trenčín a hrad Beckov. I když počasí nebylo zrovna na jedničku a byla dost zima, parádně jsme si to užili a viděli spoustu nových míst.
Kategorie: cestování
  • srpen 2012
Jeden krásný květnový den jsme se s Janičkou vydali se trochu projít do Českého Ráje :)
Kategorie: příroda
  • 20.5.2012
Náš druhý rok jsme uzavřeli v Karlových Varech. První den jsme cestou navštívili Bochov a blízkou zříceninu Hartenštejn, hrad Andělská hora a moc příjemný vrch Šemnická skála. Večer jsme stylově večeřeli v Globus restauraci, páč ta v penzionu byla zavřená. Potom jsme na pokoji měli menší oslavu :) Další den jsme šli pěšky lesem do Karlových Varů, kde jsme zůstali až do noci. Večeřeli jsme v pěkné restauraci, kde měli výborné jídlo a pořídili jsme si suvenýr - hrneček na pití místních pramenů. Domů jsme jeli malým autobusem prvním spojem noční linky. Třetí den (prodloužili jsme si víkend) jsme navštívili lázně v Kyselce, nedalekou rozhlednu Bučina a Skalky skřítků.
  • duben 2014
6.10. měl Flek vystoupení v Café Baarce - Ten, který se nikdy neslunil. Obě představení se povedla, dokonce se nám podařilo uklidit i všechnu trávu, co popadala z Lahieba :D Tu na silnici a v autě jsme nechali. Trávy není nikdy dost.
  • 6.10.2013
S divadlem na soustředění v Boru.

V hlavních rolích:
Mario - Moris - Archanděl Majkl - Mustafa
Anna E - Eliana - Žaneta z Aše - Mahidevran Sultan
Jana Koh - Hatice Sultan
+ Básník - Bali bey (a jestli po tobě ta Aybige jen pohledem zavadí!!! Zapomenu, že jako Gülşah mi máš být lhostejný! :D )

Básník se mnou přijel v sobotu, v neděli se vracel večer do práce. Za týden jsme stihli vymyslet a "nacvičit" :D jednu africkou hru a přečkali jsme všechny fáze. Od 'máme hodně času, můžem se flákat', přes 'To je paráda, to mě baví', až po jasnou třetí fázi 'NESTÍHÁME!' a tak jsme ještě v půl třetí ráno vyráběli kulisy, pilovali naše africké spoluobčany a vůbec nestíhali. Generálku, a poprvé i celou hru, jsme si zkusili na místě. Natáhli jsme děj na 50 minut, a do představení zbývala ještě hodina, během které se někteří z nás (já) snažili naučit ony dvě věty :D Představení se hlásilo i v místním rozhlase, přišlo poměrně dost lidí a stihl to i Básník :) ač jsme hráli ve čtvrtek od 17.00. Zbylé tři dny jsme jen lenošili, chodili do Bahna a někteří i do pískárny. V sobotu zpátky, srceryvné loučení s nejlepší babičkou pod sluncem a zpátky do práce.
  • srpen 2013
Únos Jany do Františkových lázní přes různé více či méně podezřelé končiny, aneb tady to všechno začalo :)
Kategorie: cestování
  • duben 2012
Již tradiční okresní akce proběhla opět 8.5. na hřišti FZŠ Mezi Školami.
Kategorie: sportudálosti
  • 8.5.2016

21. května 2012

Mí oblíbení lidé na Rajčeti

Moji fanoušci na Rajčeti (sledují mě)